Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-04, 22:25   #202
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Greit, hvis det er dialekter som er tema, så kan je skrive på dialekt au je. Hæile innlegget. Vi har skrivi 200 innlegg i denne trån den første mån'n, og det betir at vi itte blir færdie før i oktober. Nå skær je væra borte i tre daar, så nå får dø are skrive alt dø ærker. Klarer dø 50 innlegg i hælja? Je skær hølle kurs i Oslo sjæl om je itte ærker, men je har da fått gnåle mæ tel et hotellrom da, slik at je kan hvile milla slaga. Tenkte mæ på kino au. Er det noen som har forslag tel fin film me happi ending? Tenkte å troppe opp på Saga kino å bestille billett tel en film der det går bra tel slutt. Trur dø dæm ser rart på mæ da? Hæffer det i såfall? Er det itte læv å være på randen hell nå a?