|
Sv: Tråd for junistartere
Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.
Mange sier at de renner så mye på do den første tida...jeg har drukket store mengder med vann, men ikke vært så mye på do egentlig, så de "vannkiloene" har nokk ikke jeg mista...
Har forresten bestemt meg for at første delmål for meg ikke kommer til å være antall kg, men ei bukse jeg bare så vidt får over rumpa nå! :P Gleder meg! 
Jeg har heller ikke mistet disse berømte vannkiloene. Har drukket som en hest, men vært ganske normalt på do. Merkelig, for vanligvis pleier jeg å gå mye på do hvis jeg drikker mye... Vel, får håpe disse vannkiloene forsvinner snart...
Jeg synes delmålet ditt er supert! Jeg har ikke målt meg, så jeg tror jeg kommer til å ha samme mål. Har en kjole som er litt for trang. Hahahaha, tenke seg til å kjøpe en kjole som er litt for trang bare fordi det var salg...:-D Gjort er gjort, så da får jeg bare peise på med lavkarbo! :-D
Har forresten funnet ut hva jeg kan ha med meg på tur. Bokser med tunfisk! Synes det blir litt vel tørt med bare tunfisk, så jeg tor jeg går for tunfisken med sataysaus. Er 7,5 kh. i den, men det får bare være. Bedre enn brød og veldig lett å ha med en boks og en plastgaffel. Eneste problemet blir vel tunfiskånden, men får unne meg en ekstra etterpå så de andre slipper å dø...:-D
Klem
|