Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-10, 11:07   #86
JKBB
Medlem

JKBB sin avatar

Medlem siden: May 2010
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av fru-elle, her.

Gleder meg sånn til jeg har vært flink en hel uke, men jeg gruer meg litt til helga. Får lage masse nullkarbsnop sånn at også jeg har noe å gnafse på.
Ellers så har jeg laget ketolysevennlig brød, og det er så mye lettere enn å bake vanlig brød at det ikke er noe savn i det hele tatt. Alt går med nok pålegg.

Jeg synes også det er godt å være ferdig med førte uka, og grudde meg fælt til helga, men det gikk kjempebra!!

På fredagskvelden diska vi opp med TACO, Kan jo spise det aller meste der, masse kjøtt, ost og rømme, og faktisk en del First Price tacosaus, som jeg fant ut hadde minst karber på butikken vår, (3 karber pr 100 g, i motsetning til Santa Maria sine med "No sugar added" på 5,2 eller no sånt) og litt løk, paprika, tomat, salat... Jeg trudde jeg kom til å savne mais og ananas, men det var ikke i tankene mine dag jeg spiste, det var så godt som det var! Savner du tacoskjell veldig kan du bruke ostekjeks med litt salt eller annet krydder på f.eks!

På lørdag hadde vi lasagne. Vi lagde fra bunnen av, og det gikk kjempefort, i tillegg til at det var GRISEGODT! Brukte osteskiver i stedet for pastaplater!
Har bilde av Tacorester på ostekjeks og lasagnen på bloggen min her:
http://lavkarbojune.blogspot.com/201...-av-dag-6.html

Når det kommer til snop har jeg prøvd de forskjellige typene baconsnacks, og personlig synes jeg Bacongull i svart pose var best, (2 karbo på 100 g tror jeg), så det var mitt lørdagsgodt, sammen med cola zero!

Jeg er IKKE redd for neste helg, dette går som en drøm!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat