Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-10, 15:18   #57
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Haha, veiedag.... Jeg veier meg hver dag... Er altfor nysgjerrig til å vente en hel uke! :-) Men jeg har gått ned usle 1,2 kilo på 6 dager da... Misunner dere dom raser ned, på den andre siden så skal ikke jeg ned mer enn 5-7 kilo, så da går det kanskje litt saktere? Dessuten har jeg spist en del mer kh.... synes dere andre er superflinke!

Vel foreløpig har dagen i dag vært veldig bra. Vært en tur på jobb og bomullshodet funker, heldigvis... :-) har også vært på helsekosten (haha, må innrømme at jeg aldri har vært den som har frekventert helsekostbutikkene så veldig hyppig før) og kjøpt sukrin sukker og sukrin melis. Magen min tåler ikke så godt kunstige søtningsstoffer så da jeg leste at sukrin er "magevennlig" tenkte jeg at jeg må prøve det. :-) Kjøpte også soyaflokker, men har ingen aning om hva de skal brukes til. Får sikkert bruk for de! :-)

Dere får ha en super dag videre! (Sorry for alle ev. Skrivefeil, ikke så lett å skrive på iPhone. :-))

klem

Hehe, det går nok noe saktere når du ikke har så mye å ta av, ja - jeg er fornøyd med å gå ned ganske fort i begynnelsen, for jeg har jo faktisk tenkt til å gå ned over 30 kilo, men for at huden og hodet og alt skal henge med så er det nok greit at det stagnerer litt etter hvert for oss som har mer å ta av også Men forresten: 1,2 kilo på en uke er jo BRA, spesielt med tanke på at du skal gå ned såpass lite. Det er jo snakk om en ganske stor prosentandel av det du skal ned, på bare en uke! Kommmer jo til å gå knallfort om det fortsetter i den farten ;D

Dama på helsekosten her har begynt å hilse på meg ved å si "neimen, er du her nå igjen ja!".. Men er jo hyggelig også! Hun synes det er kjempeinteressant å diskutere lavkarbo og ketolyse med meg, og har visstnok gått ned over 20 kilo selv veld hjelp av lavkarbo, så hun har mange tips og gode råd om diverse varer.

Ha en fin dag!

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat