|
Sv: Tråd for junistartere
Så søte de skillpaddene var! Tror jeg må lage noen sånne i morgen!
Ja, jeg merker også at jeg eksperimenterer noe voldsomt på kjøkkenet for tiden. Knekkebrødene var Nannas knekkebrød. Mine ble forøvrig helt myke over natten. :-/ mulig jeg hadde for mye vann siden jeg ikke brukte linfrø. Tenker at linfrø ikke er noe bra for magen min, siden den allerede er litt "løs". :-) får prøve å minske vannmengden litt neste gang.
Takk for tipset om å ta magnesium om kvelden!
Stakkers deg som skal ha eksamen, men vær glad det er siste! Huff, jeg må si jeg frykter for dietten til høsten siden jeg antageligvis kommer til å begynne å studere igjen da... Er så utrolig lett å ty til søtsaker på lesesalen eller under kjedelige forelesninger. Hmmmm... Vel, den tid den sorg!
Haha, veiedag.... Jeg veier meg hver dag... Er altfor nysgjerrig til å vente en hel uke! :-) Men jeg har gått ned usle 1,2 kilo på 6 dager da... Misunner dere dom raser ned, på den andre siden så skal ikke jeg ned mer enn 5-7 kilo, så da går det kanskje litt saktere? Dessuten har jeg spist en del mer kh.... synes dere andre er superflinke!
Vel foreløpig har dagen i dag vært veldig bra. Vært en tur på jobb og bomullshodet funker, heldigvis... :-) har også vært på helsekosten (haha, må innrømme at jeg aldri har vært den som har frekventert helsekostbutikkene så veldig hyppig før) og kjøpt sukrin sukker og sukrin melis. Magen min tåler ikke så godt kunstige søtningsstoffer så da jeg leste at sukrin er "magevennlig" tenkte jeg at jeg må prøve det. :-) Kjøpte også soyaflokker, men har ingen aning om hva de skal brukes til. Får sikkert bruk for de! :-)
Dere får ha en super dag videre! (Sorry for alle ev. Skrivefeil, ikke så lett å skrive på iPhone. :-))
klem
|