Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 21:38   #29
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for junistartere

Opprinnelig lagt inn av Cec1973, her.

Mitt problem har ikke vært at jeg har villet sove, mer at jeg IKKE har fått sove pga. hjertebank og svimmelhet. MEN det virker som om det har gitt seg litt nå. Sov tålig bra i natt.

Tar du magnesium? Mange som opplever kramper i beina (urolige bein), hjertebank osv, opplever at magnesiumtilskudd hjelper. Husk i så fall å ta tabelettene sammen med mat, og av egen erfaring vil jeg anbefale å ta dem til dagens siste måltid.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat