Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-04, 22:00   #2
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Grevinneheng

heter det!!
Første stedet alderen viser seg sies det. Og det vanskeligste stedet å få noe fasthet, men det lar seg visst gjøre i fgl. "Extreme makeover"- trenings-eksperten.
Hvordan skal jeg forklare dette forståelig da....

På tv viste de en dame som sto med to stropper tilknyttet vekter som var festet på veggen foran seg. Kan bruke strikk også. De er festet over hode-høyde. Armene langs siden, men bøy i albuen 90 grader.
Så strekker man armen ned og holder den der før man sakte slipper tilbake så det er 90 grader igjen mellom underarm og overarm. Kontrollert.

Annen måte jeg har fått anbefalt er vekter i hver arm. Brusflaske fyllt med sand el. Hold dem i hendene og armene over hodet. Bøy i albuen og før armen kontrollert bakover og opp igjen. Dette vil ta grevinnehenget.
Ellers gjelder det vel der som ellers å skrubbe med hampvott å få inn litt blodsirkulasjon, smøre med oljer og håpe på det beste. Begood har sikkert flere treningstips!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat