Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 15:43   #4
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Etter en tur på rakadeisen ...

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Så rart! Kan ikke si noe om hvor lang tid det vil ta, det er jo veldig individuelt, men regner med at vann som har satt seg i kroppen går ut i løpet av noen dager.

Men så moro å høre at du ikke ble fyllesyk, da! Selv har jeg ikke turt å drikke på ketolysekuren, fordi jeg er kjemperedd for å bli dårlig. Vanligvis har jeg blitt dårlig dagen derpå bare et par ganger i året, men da har jeg også blitt så syk at jeg nesten helst vil dø, altså. Og siden man blir advart mot å bli dårlig etter alkoholinntak på ketolyse.. grøss!

Jeg har hørt at man blir både billig og utrolig fyllesjuk av ketosefylla. Jeg opplevde ingen av delene. Trodde jeg skulle ha meg en billig kveld på byen, men jeg bare drakk og drakk uten særlig effekt. Dagen etter var jeg sliten og trøtt men ikke fyllesjuk.

Min kropp bruker utrolig lang tid på å slippe vannvekta. Er bare å smøre seg med tålmodighet og være ekstra flink i matveien så ordner det seg nok om en liten stund skal du se

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat