Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 13:16   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Lavkarbo, men ikke ketose, funker det?

ulcerøs kolitt er muligens den andre du mener Hadde det like ille som du nevner og i dag anser jeg meg som så godt som symptomfri!

Nå vet jeg ikke hvor mange karbo-gram du spiser om dagen - men 70 bør gå helt fint for å fremdeles være i ketose. Du kan forsøke å spise MER mat hvis du ikke spiser mye kcalorimessig også. Noen av oss (inkludert meg) må holde rede på både karbo og kcal dessverre...

Det tar tid å komme over bomullshodet - nå har jeg holdt på strengt i 8 uker - og først nå ser jeg at jeg klarer å multitaske igjen *ler* (dvs snakke i telefonen og gå samtidig ). Hold ut, lykke til og GOD TUR!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat