Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-04, 21:41   #198
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av guro

'Det sitter sivogtive stigge miggedir på riggen din Siver!' Det er solungen som skulle kalles inidianere og ikke nord-odølene, dom kan jo ikke si 'y'. Byfrøkna var ikke helt fornøyd med forslaget til solungen da han pent spurte om de skulle 'sikle sammen'. Kan dere vestlenninger si 'høinklaka plæksle' - jeg kan ikke skrive det en gang.

Aha !! Du er fra Solør ????? !!!!

Nei, nå holdt jeg på poste bare det og da hadde det blitt for få ord jo.... men det var jo bare det jeg skulle si og da vet jeg ikke hva mer jeg skal skrive for at HP ikke skal sensurere meg bort igjen. Det er jo litt surt da, og ikke kunne komme med en kommentar uten å måtte skrive 50 ord.Har jeg skrevet 50 ord nå ?? Ja, det tror jeg, - da var det ikke mer jeg skulle si da...