Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-10, 08:30   #30
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Stagnasjon av vekta med trening?

Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.

gikk ned en hel kilo (da målt rett etter dette løpet)

Date: 7. juni 2010 3:12 pm
Distance: 6,56 kilometers
Elapsed Time: 42:15.9
Avg. Speed: 9,3 km/h
Max. Speed: 11,1 km/h
Avg. Pace: 06' 26" per km
Map link expires: Jul 7, 2010 7:30 AM PDT

Synes formen begynner å komme seg iallefall!
Mulig det er alkoholen i helgene som gjør at jeg stagnerer.. men den er nok vanskelig å gi slipp på..

Det spørs hvor mye du drikker da, og ikke minst HVA du drikker. Øl og drinker med sukkerbrus i er jo fulle av karbohydrater... Husk at kroppen mens den forbrenner alkohol ikke forbrenner fett - så du vil få (avhengig av person) stopp i fettforbrenning en stund. Er det viktig for deg å finne utav er det lett å sjekke for din del - kutt alkoholen i 2-3 helger og se selv om du går ned mer Drikker du mye spiser du kanskje feil/for lite også? Av erfaring synes ikke jeg mat er særlig godt dagen derpå...

Hilsen Nerthus

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat