Hei Syl Skjønner godt at du er trist og lei deg for dette - det ville alle i samme situasjon bli. Siden du spør litt om råd her i forumet tillater jeg meg å spørre litt jeg. Hvis du ikke vil svare her, så kan du sende meg en PM. OK? Hva slags type MS har du fått, vet du det? Hvordan ble det oppdaget? Hvilke symptomer har du? Bruker du medisiner? Har du mistet følighet i armer/ben/halvsidig? Hvilke råd har du fått av leger i forhold til kosthold og tilskudd da? Huff - nei nå føler jeg meg brautende og stygg som spør og graver så fælt. Bare la vær og svar hvis du ikke orker masing altså. Blir bare litt engasjert jeg skjønner du. Har flere interesser innen 'alternativ medisin' og syns det er spesielt spennende med tarm og har etterhvert også blitt nysgjerrig på MS. Sier meg enig med Anne når det gjelder lavkarbo i hvert fall Føler du deg bra ved å leve på lavkarbo - så fortsett med det. Pass på å få i deg nok sunt fett/omega 3 - det tror jeg er EKSTREMT viktig. fra *stille-altfor-mange-spørsmål-Fedonisten*