Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-04, 21:27   #195
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Itte no Hummelvold-hage her nei! Her ornær vi det meste selv!

I dag har jeg kjøpt tåringer!! Duverden så gal man kan bli. Nå er jeg livredd for at jeg i min slankeprosess og hjernesvinnprosess blandet med den nye kremen som skulle gjøre meg 80% yngre har nådd til det punktet hvor alt bare blir litt flaut og dumt og infantilt. For det er noe med at når man er 41 så skal man liksom være 41. Litt tantete, kjerringaktig, begynnende skjeggvekst, krimpelinkjoler, tøffler med pomponger på osv. Eller? Jeg lurer på om jeg har for ung stil nå da.... Enten er det gæærnt den ene veien, eller så er det gæærnt den andre veien.

Ble obs på det i dag når jeg møtte en jevnaldrende som kom i en kjedelig sort dress som bestemoren min pleide å bruke. Og der sprader jeg rundt i kort jeansskjørt, tight topp, og tåringer. Og attpåtil har jeg piercing i navla også. For det er noe med gamle tanter som tror de er 18. Ikke særlig lekkert.
Og jeg vil ikke ende i den kategorien som er latterlig heller da. Men jeg vil heller ikke bli gammel og tantete. Og så har jeg gått i klassiske klær fra jeg var 16 år så den stilen er jeg forbi også. Det er nesten litt nifst å tenke på klesstilen min. Kanskje alle ler bak ryggen på meg? Kanskje alle tror jeg er i en slags panikk-alder-ta-ungdommen-tilbake-fase??

Jeg tror jeg er en smule forvirret for tiden jeg.

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo