Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-10, 09:08   #1531
slektskap
Medlem

slektskap sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 50
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Slektskap så fin du var Sier det samme som Namba det ser ikke ut som du er på slanker'n. Du er så tynn og flott

Takk, takk, men det er bare et bra bilde.

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Ja mellomtiden går litt tregt her og Men ser endelig lyset i den andre enden Stresser ikke så mye lenger med å bli fort tynn for nå er jeg snart der jeg var før jeg ble gravid og da føler jeg meg normal og ikke tjukk Men vil bli litt tynn før jeg er fornøyd

Kjenner meg igjen ja, jeg veier nå det samme som jeg gjorde sist jeg ble gravid, og et par kg mer enn første gangen. så nå føler jeg meg rimelig "normal". Men jeg var jo egentlig ikke fornøyd med vekta og fasongen den gangen heller så har nok litt igjen. I tillegg så var jeg altså nesten fem kg lettere enn jeg er idag, sommeren for to år siden, inkludert ammepupper. Det er litt surt altså, at jeg faktisk ble kvitt alle kiloene etter sist fødsel, men så satt og spiste på meg nærmere 15 kg sjokolade (satt på spissen).
Jeg vet vel at det som må til for at jeg skal få den fasongen/formen jeg ønsker er å trene, men det har jeg bare ikke særlig overskudd og tid/konsentrasjon til nå. Håper det blir bedre når huset er ferdig osv.

Bruker dere journal og blogg her inne forresten?

slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat