Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-05, 02:30   #14
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fashionista

Hei!
Hvilke leger skriver ut Cortef? Jeg trodde Roald Strand skulle gjøre det, men han sa han ikke hadde behandlet med det? Pluss at det var så vanskelig å måle kortisolnivåer.

Hei!

Beklager at jeg ikke har sett dette før nå. Jeg har gått til Lars Omdal på Balderklinikken, han har skrevet ut Cortef til meg. Har skrevt litt om hvordan kortisolnivåene måles lenger opp i tråden.

Ellers tusen takk for informasjon om Leif Ims, som jeg har lest om tidligere, men ikke visst om tok imot pasienter. Hvordan kommer man i kontakt med ham? Tar han mye for konsultasjonene?

Jeg gikk for øvrig på T4 + T3 i tre år før jeg ble noe bedre. Men det var ikke stor bedring - det jeg har blitt bedre av er omlegging til lavkarbokosthold.

Er ikke helt frisk ennå - bl a har jeg altfor kort menssyklus. Men energinivået er som natt og dag med og uten lavkarbo!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat