|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Jeg synes du ser slank og fin ut jeg, slektskap! Du ser jo slank og velproposjonert ut på bildet, så jeg hadde aldri gjettet at du ikke var ferdig slanket. 
I dag har jeg vært på shoppingrunde, men egentlig var det øvelse-gjør-mester-prøverunde! Jeg har vært overvektig så lenge at jeg har handlet 1) så lite som mulig 2) levd i kosebukse 3) brukt så store størrelser at jeg har slitt med å finne meg fine klær som passet. Nå begynner jeg endelig å komme ned på normale størrelser, og det betyr at jeg kan handle i hele butikken og i alle butikkene!! Dette er en ny og fremmed verden som jeg skal prøve å komme meg tilbake inn i, og i dag gjorde jeg mitt første forsøk. Jeg vil ikke kjøpe så mye enda siden jeg langt i fra er fornøyd med kroppen min, men jeg vil finne ut av hvilken stil jeg har. Til nå har jeg jo stort sett kjøpt klær som passet. Nå vil jeg kjøpe klær jeg også liker godt, men som tykk så har jeg falt helt av moten og aner ikke hvor jeg skal begynne hen. Jeg har prøvd vilt mye i dag, selv kjoler som jeg visste at jeg ikke kom til å kjøpe, bare for å prøve. Jeg har faktisk hatt det ganske så kjekt. Jeg så meg selv i speilene fra alle vinkler og kunne med glede slå fast at dobbelthaka mi nesten er vekk. Jeg endte opp med ei t-skjorte i størrelse 40 (! jeg begynte med 44) og en pirat tights som passet til. Jeg fant også "drømmebeltet". jeg kjøpte det for lite og har planer om å ha det på "drømmebuksa" som jeg kjøpte for en stund tilbake. Nå er det bare å glede seg, og det gjør jeg. Jeg gleder meg til å ha på meg drømmebeltet på drømmebuksa og beseire alle klesbutikkene med min nye slanke kropp. Kan ikke den dagen komme snaaaaaaaart?!!
|