Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 19:04   #193
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Han bryter jo regler når han nekter deg henvisning, for det har han vel ikke lov til?? Jeg hadde ringt mitt nærmeste sykehus og fortalt ståa og spurt om man MÅ ha henvisning (gjort meg litt dum, rett og slett) og sagt at legen nekter å henvise meg og at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Kanskje de tar deg rett inn i systemet uten hans henvisning da? Prøv, det koster deg en liten telefonsamtale.

Mitt lokal sykehus er Asker og Bærum sykehus der Impulsiw fikk tatt GBP. Kommer nok uansett til å sende med et brev der jeg forklarer hvorfor jeg vil ha GBP selv om jeg bare så vidt har over 35 i BMI. Er jo ikke bare alle tilleggsplager, men også det at jeg har kjempet i så mange år for å holde vekten under 100kg. Nå når jeg ikke klarer det lengre, vil jeg gjerne ha hjelp FØR det blir alt for mange flere ekstra kilo!
Vet jeg evnt. må vente ganske lenge, men bare jeg får en ca tid, vet jeg hva jeg har å forholde meg til i hvert fall!