Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 12:35   #9
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er du villig til å ofre?

Tja...kan det være en sånn midt imellom da...en sånn "JEG VIL KANSKJE VIRKELIG"-opplegg?

Jeg spiser stort sett det jeg skal spise, ingenting tillegg, kun kjøtt, fisk og grønnsaker og ett og annet eple ispedd litt fedonbrød. Jeg går treigt ned i vekt meN masse ned i cm. Jeg kan skeie ut med det jeg vil en lørdag uten at det har noe utslag på vekta. Og jeg gjør det, en og annen lørdag.

Fordi jeg har den innstillinga at mat er bare mat og det spiser man bare for å overleve. Egentlig er jeg ikkeno glad i å spise, vil helst ha det overstått, men av og til vil jeg ha noe JEG VIRKELIG HAR LYST PÅ, så da spiser jeg det.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat