Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 10:35   #56
peltz
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
peltz er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og vektnedgang

Jeg surrer og går fortsatt i min egen lille verden. Tror det går fremover, men hvem vet..ting stoppet opp etter jeg kom hjem fra sjøen..men tror kanskje jeg bare blei stressa av å veie meg såpass ofte. Var ikke så lett la vekta være til å kunne sjekke på søndag (veiedagen) siden nedgangen var såpass stor når jeg var på jobb.

La vekta ifra meg, og bare for gøy tok jeg frem målbåndet (i mitt tilfelle, siden jeg er mann - hyssingen og tommestokken) joda, hadde gått ned 4cm til rundt vomma, selv om vekta ikke hadde gått noe mer ned.

Jeg konkluderer med at etter kroppen har brent fett, og vekta går ned , stopper vekttapet og kroppen begynner prøve hente inn igjen slakken i midjen. (ellerno sånn...)

Jeg har fortsatt ca 3 uker igjen av kuren (for denne gang i allefall) og tror jeg har ett mye mer bevisst forhold til hva jeg spiser. Det som er litt bekymringsverdig er at jeg kanskje vil prøve holde en mer ketogen kost enn tidligere, men jeg er redd inntaket vil bli veldig høyt når man igjen spiser brød, poteter, ris, sauser osv. Det lar seg liksom ikke gjøre å holde ett ketogent kosthold for 2 personer her, når samboeren min har diabetes 1.

Har laget premie til meg selv også, så det er koselig å se frem til..ikke at jeg føler jeg er flink, for det er ikke no tap eller stress å gå på kuren. Men å se tall på vekten jeg ikke har sett på 10 år er morro! Premieres med en langhelg i Amsterdam

Sist jeg sjekket var resultatene : ned 13kg og 12cm livvidde

peltz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat