Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-10, 10:29   #164
Benedictee
Medlem

Benedictee sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Idag er det Tirsdag og veiedag. Må innrømme at tilfeldighetene har hjulpet meg veldig denne uka, selvom jeg også har vært veldig obs på alt som går inn i kroppen. På lørdag var det sommerfest med jobben og jeg hadde da 5-6 pärecider og dessverre ikke den sukkerfrie. Tidligere på dagen hadde jeg bare en salat og til middag en grillet kotelett uten tilbehør så jeg håper det ikke ble for ille. I tillegg tok jeg èn sjokoladebit fra et vorspiel. Hadde vi vært der 2 minutter lenger, ville jeg nok glefset i meg hele posen, men tilfeldigvis skulle vi gå. Og igår på jobb ville jeg gjerne ha en is, men heldigvis og tilfeldigvis var kantina stengt og isboksen låst. PHEW!!

Så, tirsdag 08.juni : 89,7 kg, ned 1,6 fra forrige uke. Det er jo faktisk rimelig bra når jeg tenker meg om, men jeg skulle veldig gjerne ligget på jevnt 2kg pr uke.

Jeg har forresten kuttet ut tyggis og heller gått over til Fribol Host/hals, denne har ingen karbs og bare 0-1g søtningsmiddel. Det får duge, NOE må jeg ha når jeg jobber så tett med ansiktene til folk.

Gleder meg til neste tirsdag!

Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat