Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-10, 10:08   #175
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Narkose er aldeles jævlig, jeg håper jeg noensinne slipper det igjen. Men jeg leste at det finnes forskjellige typer og at man kan gi beskjed om at man tåler narkose dårlig, da får man en "lettere" type. Jeg skal i hvert fall nevne det for lege/kirurg om operasjon noensinne skulle bli aktuelt igjen.

Jeg har vært to ganger i narkose (i forbindelse med andre typer operasjoner) og jeg syntes det var kjempebehagelig på en måte.
Første gangen syntes jeg at de vekket meg for tidlig, hehe, jeg var litt trøtt fra før.

Andre gangen var det bare helt greit og alt var veldig rolig rundt meg. Da følte jeg meg helt uthvilt og som et nytt menneske.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat