Nå har jeg syklet en tur på 14 km. Å sykle for meg er en sånn litt "trenings-plikt-greie", som jeg synes er mest slitsomt, og LITT morsomt. Men i dag var det så vakkert vær, at jeg hadde ingen unnskyldning. Ble glad av å se sommeren i farger: Blåklokker, prestekrager, smørblomst, rødkløver, hvitkløver, hanekam, hundekjeks, forglemmegei m.m. Og grønne åkere. Kuer, sauer og hester som beiter. Og barn som leker og voksne som jobber i hagen. Stoppet på turen hos en venninne og fikk et glass tab og en prat også, så da kunne det jo ikke blir bedre. Min datter på 6 år hadde i mellomtida kommet hjem fra skolen og gått inn terassedøren, og ringte meg på mobilen mens jeg syklet. Jeg rakk ikke å ta telefonen, så hun la igjen beskjed: "Hei, det er Minda - dattera di. Hvor er du - jeg vil snakke med deg. Jeg er redd. Hilsen Minda". Jeg ble litt fnisete av at hun trodde jeg måtte opplyses om at hun var datteren min.... (helt Tårnfrid). Så ringte jeg henne opp, hun møtte meg, og så slo vi følge siste biten hjem mens vi skravlet. Nå har jeg drukket protein-shake med avokadoolje i, og har det egentlig ganske så bra!