Tråd: First Price
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 23:27   #27
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: First Price

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Etter min mening burde det være obligatorisk å delta i slakting i oppveksten (eller hvertfall en gang i livet), så lærer man litt mer om hvor maten komme fra, og får et litt mer naturlig forhodl til ting, så er det ikke så skummelt lenger.

Det hadde vært fint om man kunne det, men det er nok ikke alle som har den mulighten..

Jeg har gått landbruksskole, vært på rundtur gjennom et slakteri og sett alle ledd, jeg bor på småbruk og slakter gjerne mine egne høner og spiser gjerne egenoppfòra griser.
Og ungene mine vet hvor egget og kjøttkaka kommer i fra.

Men siden smaken er som baken, synes jeg folk skal få mene hva de vil om mat, jeg har ikke lyst til å smake på smalahove, selv om det helt sikkert er godt. Jeg vil bare ikke smake, men jeg kan da heller ikke uttale meg om at det ikke er godt, fordi jeg ikke har smakt

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat