Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-10, 23:50   #2180
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Grolla, her.

Sorry. Er bare så vant til å skrive på dialekt at jeg ikke tenker meg om. Skal huske det til neste gang Men tusen takk for svar

Kan jo spørre om en ting til siden du svarte meg. Den ånden som alle sier er så grusom, hvor grusom er den hvis det går an å forklare?

Jeg tror det er veldig individuelt hvor ''grusom'' den er . Men jeg har ikke kjent den på andre, og heller ikke hatt så store problemer med den selv heller. Den var ikke sterk, mer en svak eim av aceton, og en slags metallisk smak i munnen. Det gikk over etter en uke eller to etter jeg kom i ketose, så det er nok veldig individuelt. Jeg syntes det hjalp å tygge på persilleblader, noen tyr til store Ifa, tyggis etc, men jeg liker ikke det, så da ble det persille .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥