|
Sv: Juniskravletråd for 30+
Spennende å høre hvordan det går med deg, GTL. Spennende å kunne utfolde seg på kjøkkenet igjen. Jeg som går på ED skjønner godt at det begrenser seg VELDIG! 
Velkommen, SiTron. Flott nedgang du har hatt allerede.
Selv kjenner jeg ekstremt sug etter søt for tiden. Det skyldes at jeg har begynt å tilføre frukt/nøtter i kosten min igjen. Så her må jeg være forsiktig så jeg ikke blir trigget i den STORE sjokolade/potetgull fellen! Hittil idag har jeg klart å spise 3 grillpølser i tillegg til min porsjon med kjøtt. Og deretter var det 3 ED barer i løpet av kvelden. Må skjerpe meg litt her... det er lenge igjen til målstreken for min del.
I det flotte været idag, så var hele familien på sykkeltur ned til stranden. Litt for kaldt i badevannet, men det var bare deilig å kunne sitte der og nyte været. Jeg er veldig fornøyd med den nye sykkelen min Skulle ønske at jeg hadde hatt mulighet til å sykle til jobben, men den logistikken går ikke med 3 små barn.
Journalen
|