Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-10, 12:27   #196
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Fettfestivalen

Jeg er enig i det Chunky skriver - gjennom egen erfaring!
Jeg går ikke ned et gram dersom kaloriinntaket blir for stort, så dersom jeg skal ned, må jeg redusere på det totale inntaket av kalorier.
Og det sliter jeg med, etter nesten to år på lavkarbo har jeg nesten ikke tatt av noe - men jeg har heller ikke lagt på meg.
Noe jeg sikkert hadde gjort om jeg hadde fortsatt mitt opprinnelige kosthold!

Så nå driver jeg et nytt prosjekt - tilnærmet 0 i karbo, spiser masse proteiner og naturlig fett. Det vil si at jeg er ikke redd for fettet - men tilsetter heller ikke unaturlig mye. Passer på porsjonene og småspising om kvelden....slikmat totalt kaloriinntak ikke overstiger 1800 pr. dag.
Jeg er god og mett, men heller ikke mer.
I tillegg så trener jeg hver dag - dvs akkurat nå er detJillian Michaels 30 Days Shred

Håper dette gir meg resultater nå

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat