Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-10, 17:57   #151
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

T
Hadde nok også tatt det privat om jeg kunne, men mamma ville ikke gi meg forskudd på arv til noe sånt, så da får jeg bare vente.

Jeg synes det er så trist og litt skremmende når omgivelsene ikke ser hvor viktig det kan være med en slik operasjon. Jeg vurderte å spørre svigermor om et lån da jeg ikke fikk innvilget lånet første gangen jeg søkte, men visste at hun kom til å si nei. Jeg turte ikke engang si at jeg hadde betalt for operasjonen med et lån da jeg ble operert, jeg løy til svigers og sa at jeg fikk dekket den. Jeg innrømmet det etterpå da, da de så hvor mye jeg gikk ned i vekt og hvor nytt og bedre livet mitt ble, og svigermor sa at hun virkelig VIRKELIG nå så hvordan den operasjonen hadde forandret livet mitt. Hadde hun visst det DA, tror jeg hun hadde gitt meg et lån på flekken, uten å nøle! Men det er lettere å se det i ettertid, desverre ... Min sønn hadde ikke vært her i dag uten den operasjonen, så svigermor og andre i familien er svært glad for at jeg gjorde det.

Håper det går bra hos legen, Kitt. Krysser fingrene!