Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-10, 15:28   #25
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Gå ned med ketolyse - BMI under 25?

Opprinnelig lagt inn av manesse, her.

Takk for svar alle sammen

Jeg er bare redd for at jeg skal gå opp siden jeg må innta sååå mye fett istedenfor karbohydrater på denne kuren. Også er det jo noen som sier at man risikerer å gå opp i vekt hvis man ikke har en bmi på over 25.

Er det noen som vet om det er mulig å sende en mail med spørsmål til Torkil? og eventuelt hva adressen er?

Trives generelt sett bra med lavkarbo, og føler meg bra! Men jeg vil jo gå litt ned i vekt samtidig

Du kan finne han her på forumet. Nicket er Torkil. Bare til å søke på "Medlemsliste"
Ellers så er jeg enig i det som blir skrevet over her. Hvis du bare skal på lavkarbo for å slanke deg også fortsette med høykarbo etterpå, så hadde jeg heller gått for å bare kutte ned på karbene, kutte inntaket i det store og det hele (men ikke for mye) og kanskje trene litt målrettet.