Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-10, 10:53   #21
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gå ned med ketolyse - BMI under 25?

Torkils råd til normalvektige: "spis mer frukt og grønnsaker" er ikke nok info. Mange normalvektige spiser nok av det. Jeg gikk ned vann men også litt fett og har blitt undervektig av dette kostholdet. Jeg går ikke opp, slik noen trodde jeg ville komme til å gjøre,og det er fordi jeg har ikke har fått i meg flere kalorier enn jeg gjorde før jeg la om. Sånn kan man sikre seg mot å gå opp. Jeg elsker dette kostholdet siden jeg slipper den fæle urovekkende sulten. Nå er jeg mer markert fordi jeg har mindre vann under huden hele tida. Jeg håper at jeg vil forbrenne fett og bevare muskler og at fordelingen av fett og muskler vil forandres noe. Jeg gikk ned fra 55 til 53 første uka. Vann altså. Nå veier jeg 51,5. Spiser mye kjøtt, og ikke så mye fett som på ketolysekuren, for å bevare muskler. Og en del grønnsaker.

Tror dette ostholdet er bra for alle,jeg. Lavkarbo altså. Hvor strengt man vil ha det er jo opp til hver enkelt hva man liker. Jeg synes det er deilig å unngå blodsukkerstigningen fra frukt så jeg holder meg til grønnsaker og føler meg trygg og rolig av det. Blir stressa om jeg skal uroe meg for om kroppen tåler frukt, nøtter osv . Da synes jeg det bedre å holde seg unna i trygg forvissning om at jeg ikke legger på meg.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat