Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-10, 02:19   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har visst for høye kolesterolnivåer?

Opprinnelig lagt inn av Iselilja, her.

men tenker at noe slikt nødvendigvis er nødt til å henge sammen med det man spiser.

Så jeg lurer selvsagt på: Er høyt kolesterol farlig? Hva bør jeg eventuelt gjøre for å senke det?

Ikke nødvendigvis, forhøyet kolesterol på lavkarbo, dersom du har holdt på en stund, er noe få opplever. Kanskje du har arvelig høyt kolesterol?
Det hadde vært interessant å se resultatene, ja, for det er et ganske ensidig og overdrevent syn på faren med kolesterol. Normalt sett skal kroppen dessuten helt naturlig kunne senke sine egne kolesterolverdier i møte med kolesterol fra kosten, dermed øker ikke f.eks egg kolesterolet slik man trodde før.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat