Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-10, 11:57   #1465
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Går veldig bra så langt, og det ser ut til at jeg slipper oppstartsplagene (hodepine mm) siden jeg kom fra ED og allerede var kvitt det meste av karbene
Føles litt merkelig å kunne spise så mye mat - og ja det er masse god mat, og har litt valgets kvaler på hva jeg skal lage først.
Det er jo mange retter som frister, og helst vil jeg jo prøve dem alle i dag
Har ikke vært på vekta i dag (startet jo i går.... ), men det skal bli spennende å se om jeg har fått vekk de 2+ kiloene jeg fikk i helga.

Pannekakene er en favoritt hos mange - har du prøvd dem med kardemomme i røren?

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat