Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:29   #24
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

For the time being må jeg nøye med med de produktene jeg har , så jeg tester jojoba i første omgang, cocosa kjøper jeg jo med ujevne mellomrom når økonomien tillater det, men det blir spennende å prøve, for nå er håret mitt veldig florlett og frissy i tuppene til tross for iherdig klipping, og jeg vil jo ha laaaangt hår, og litt mer tyngde, gjerne...!
Bra du minte meg på det med renseshampoo, forresten. Jeg har en økologisk en fra arcon som funker kjempegodt, men jeg hadde inntil nå nesten glemt jeg hadde den
Da blir det jojoba over natt, og vaske håret med renseshampoo i morgen!

Åhh, økologisk rensesjampo som faktisk funker? Finnes det? Det høres ut som noe jeg kunne tenkt meg å investere i, rensesjampoen min fra Redken er ekstremt bra, men sjampo uten sfl og andre kjemske greier er jo det optimale.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat