Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:27   #139
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe jeg og tenkte sånn, jeg skulle være fornøyd bare jeg gikk ned til 100 eller 90, faktisk. Mitt endelige supermål var 75 kilo, ned mer enn det ville jeg ikke for da kom jeg til å se skrapa ut (trodde jeg). Da jeg hadde gått ned til 90 kg følte jeg meg superslank (er 174 cm). Nå gikk jeg jo ned enda mer da, skjønner ikke hvorfor men min kropp ville vel bare være tynnere, hehe. Skal ikke klage. Lykke til nedover.

Guriland..da er du SLANK...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hulk, hulk, hulk!!! Jeg vil også!!!
Leser og leser i dagboken din, Iset, og vil mer og mer!
Blir litt betenkt når jeg leser om dine erfaringer, Impulsiw, men ikke nok til å skremme meg, nei!

Skal til legen neste onsdag. Vil han ikke skrive en henvisning da, sier jeg takk for meg! Jeg orker ikke dette mer!!! Vonde hofter og knær, dia2, voksende midjemål, oftere og oftere deprimert, mer og mer spiseforstyrret...... Dette er ikke noe liv, vet du!

NÅ vil jeg på venteliste!!!

Synes du skal søke jeg Kitt Slå i bordet å si at hvis ikke han henviser deg finner du en annen lege som gjør det!! Si du har KRAV på helsehjelp!

Ikke alle blir som meg da...gudskjelov..men noen... Uansett...går jeg ned 28 kilo til er jeg STOR fornøyd... skal gjøre alt som står i min makt i alle fall, ved hjelp av minimagen. Noe hjelp er det jo siden jeg ikke orker samme mengder som før. Men jeg kjenner jeg trenger FETT framfor karbohydrater og mager mat..er mer fornøyd da

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat