Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 21:26   #23
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa til kosmetisk bruk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

....og jeg som bare bruker helt vanlig hårkur fra kerastase...

Ingenting galt med vanlig hårkur (spesielt ikke kurene fra Kerastase, som er et superbra merke), jeg kurer med en "vanlig" hårkur som tilfører protein og fukt (Fudge Dynamite fra Fudge, verdens beste) to ganger i uken også, men siden håret mitt er veldig tørt og slitt etter mye farging, trenger jeg intensiv fukt, og da er kuring med olje et perfekt supplement, det er ekstremt effektivt, og olje er også rimeligere enn kvalitets-fuktighetskurer fra frisørmerker.

For oss med skadet hår er kombinasjonen protein + fukt redningen, bare olje er ikke tilstrekkelig.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat