|
Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Oj det er mye mer enn hva jeg klarte etter så kort tid, har du snakket med kirurgen/sykehuset? Det er jo ganske kort tid siden operasjonen, er det ikke? Nå spiser jeg glatt de mengdene der altså, av og til enda mer, men jeg er mett i i hvert fall et par-tre timer etterpå, og rumling i magen har jeg aldri hatt etter operasjonen, ikke slik som før. Jeg ville hørt med sykehuset, dette hørtes ikke helt vanlig ut altså. Håper jeg ikke skremmer deg eller noe altså, jeg er ingen ekspert og vi er jo forskjellige, men jeg bare tenker på mine egne erfaringer og de rundt meg som er operert.
Forresten så ble jeg jo operert på Aleris og der spiser vi ikke solid mat før etter 5 uker, det er annerledes i det offentlige ser jeg.
På Asker er det vanlig kost fra uke tre ja...
Tenker det ikke er noen vits å høre for jeg kjenner ganske mange som har det på samme måten som meg. De blir sultne og tåler mye mat. Tåler alt og aldri "hørt om" dumping.
Er nok bare individuelle forskjeller "desverre".
|