Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 14:55   #130
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så bra! :klemme:

Det med å miste sultfølelsen er individuelt, men veldig mange mister ikke den i begynnelsen, altså. Jeg husker ikke helt hvordan det var med meg, men jeg tror ikke jeg gikk rundt og var sulten. Men altså; du har jo svært liten magesekk nå, du klarer ikke like store mengder som før uansett?! Hvor mange brødskiver spiser du feks i ett måltid? Trenger du virkelig å telle kalorier når du klarer lite mat?

Jeg er mye sulten faktisk..særlig om morgenen.. men også 1 time etter mat..Såiser ikke brød men wasa fiber plus. Er ikke kvitt diabetesen så jeg er nærmest "allergisk" ovenfor karber..

Klarer ikke så store mengder som før nei.. spiser feks 2 wasa fiber pluss...med 40 gram skinke og et egg, pittelitt majones og kaviar. Da rumler det i magen etter 1 time.

Må telle ellers kommer jeg fort oppi 2000 kcal ja.. så jeg tenkte å telle til jeg vet sånn ca hva jeg skal ha.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat