|
Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Så bra! :klemme:
Det med å miste sultfølelsen er individuelt, men veldig mange mister ikke den i begynnelsen, altså. Jeg husker ikke helt hvordan det var med meg, men jeg tror ikke jeg gikk rundt og var sulten. Men altså; du har jo svært liten magesekk nå, du klarer ikke like store mengder som før uansett?! Hvor mange brødskiver spiser du feks i ett måltid? Trenger du virkelig å telle kalorier når du klarer lite mat?
Jeg er mye sulten faktisk..særlig om morgenen.. men også 1 time etter mat..Såiser ikke brød men wasa fiber plus. Er ikke kvitt diabetesen så jeg er nærmest "allergisk" ovenfor karber..
Klarer ikke så store mengder som før nei.. spiser feks 2 wasa fiber pluss...med 40 gram skinke og et egg, pittelitt majones og kaviar. Da rumler det i magen etter 1 time.
Må telle ellers kommer jeg fort oppi 2000 kcal ja.. så jeg tenkte å telle til jeg vet sånn ca hva jeg skal ha.
|