Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 11:48   #23
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Fløte som drikke?

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

ah! Takk for kjempegode tips. Jeg er livredd for karbo jeg, og jordbær høres ut som mye karbo Men jeg tror nok kanskje mitt problem er at jeg spiser for lite karbo. Skulle ønske kroppen min viste en kurve og sa fra når blodsukkeret begynte å stige og det var fare for masse insulin.... Magen min ser ut som en fotball bare jeg spiser litt for mye karbo.

Eg unner meg no litt jordbær eg når det er jordbærsesong. Og så er det jo ALT MED MÅTE, som med alt anna...
Eg òg har det problemet at eg stort sett får i meg alt for lite karb om dagen. Så dei dagane eg tek eit jordbær, tenkjer ikkje så mykje på det. Og det er jo ikkje såååå mange karb i jb? I forhold til bringebær?

Hehe! Du er ikkje den einaste som får fotballmage når det er litt for masse karb i omløp! Fy søren, eg føler meg jo slank som ei sylfide etter berre 4 dagar på lavkarbo! NETTOPP pga at magen ikkje struttar lenger

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat