|
Sv: Maistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.
Kan jeg være med her??
Startet 18. mai - da veide jeg 88,6 kg - grøss og gru (er bare 155 cm høy). Nå, etter to uker (eller egentlig halvannen uke) på ketolyse, veier jeg 85,3 kg og har mistet flere cm på veien 
Jeg gjør dette for andre gang, forsøkte meg på ketolyse for to år siden, da falt jeg av etter et bryllup og fant aldri tilbake. Denne gangen har jeg et kurs i kognitiv tenkning i ryggen, og merker at motivasjonen er en helt annen, jeg tenker annerledes - jeg øver meg nemlig på å tenke som en slank person
Merker at også er utrolig inspirerende å være del av et forum, å se andre suksesser er utrolig moro.
Ha en fin dag alle sammen 
Velkommen til veie-tråden! Jeg er også på for andre gang, og denne gangen skal jeg klare det!! Men jeg har allerede sprukket litt to ganger... det er ikke så enkelt syns jeg når omverdenen ser rart på deg og du ikke får fred for å gjøre det du vil selv.
Det med kurs i kognitiv tenkning hørtes veldig interessant ut! Jeg har lest endel om det, men er nokså lei og nedfor om dagen, så det gjør at jeg har en litt tung hverdag i tillegg til at jeg bare mååå gjøre noe med kostholdet.
Masse lykke til!! Dette klarer du!

|