Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-10, 12:54   #96
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Maiskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hei godtfolk!

Jeg drukner i papirer og notater, men jeg lever!

Popp (ups, skrev poop først )og Lurer*:jeg er ikke ferdig, dvs. jeg gjorde ferdig en i dag, så er det neste og siste på onsdag! Men aller først skal jeg ta meg et par timer fri.

Maten min går overraskende greit nå! Det eneste snodige er at jeg blir ikke kvitt de fem kg jeg gikk opp tidligere, men jeg krymper bittelitt om gangen Pussig at en skal krympe men ikke gå ned i vekt når en akkurat har lagt på seg??

Og, er det noen som vet om man opparbeider seg en "toleranse" for fett? Jeg har spist mye mer fett de siste dagene enn jeg vanligvis "tåler" og normalt så reagerer jeg med løs mage, men. huh. Ikke nå?

Aner ikke om man gjør det, men jeg vet at vekten er en rar ting - og det er ikke uvanlig at man krymper i cm men har stilltilstand på vekten.
(Poop, du liksom )

Siste dagen av mai og jeg kjenner at sommeren nærmer seg. Bare 4 uker igjen før det er sommerferie. Det skal bli superdeilig. Jeg har forresten begynt å lage meg saftis. På ED kan man bare drikke ett glass lettsaft om dagen og siden jeg ikke drikker saft så var det kjekt å bare kunne fryse det ned til is i stedet.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat