|
Sv: Aprilstarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.
Ehh.. Se på fremgangen på alle målene de 6 ukene du har gått på lavkarbo. Syntes DET er utrolig jeg! 
Tror vi må se lengere enn en uke av gangen ang. resultat nå! 
Takk for det, ja, jeg er ganske imponert sjøl faktisk, for hadde ikke regna med det skulle gå så fort - tatt i betraktning at jeg ikke har vært VELDIG overvektig Men, det jeg synes er litt rart, er at jeg merker så lite på klærne.....ikke at det er sååååå viktig, altså, men hadde vært moro om de ble litt for store 
Har gått ned i helga også, selvom jeg har vært sløv med spisingen - har blitt altfor lite mat, men pøste på med drikke i går så jeg ikke skulle samle vann, og vekta går fortsatt nedover......i morra begynner jeg oppkarbing, aner ikke hvor høyt jeg må for å komme ut av ketose, så starter med fiberrik og brunost til frokost, så får vi se hva stixen sier på kvelden Håper bare ikke vekta går altfor mye opp i løpet av uka Men, etter nesten 7 uker i ketose, så håper jeg at jeg ikke ødelegger for mye med denne planlagte sprekken - og går det bedre enn forventet, så kanskje jeg legger meg på generell lavkarbo for de siste kiloene, og dropper ketosen 

|