Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-04, 23:47   #183
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk en liten a-ha opplevelse i dag ...... Hvor langt jeg egentlig har kommet på et år. Hvor stor forskjellen er. Det var da jeg fant frem modellen min fra myvirtualmodel - er med i en challenge/utfordring på www.atkinsbythebook.com hvor vi skal poste før, nå og mål-modellen. Jeg satt der og lekte med kiloene og spurte mannen min - "Du, jeg var ikke SÅ diger i fjor, var jeg det ?" - Han kom bort og kikket og sa "Joda, det var du, muligens litt større !" - Wow, det er mulig bildet ble litt stort, men jeg poster det her allikevel.

Målene er litt ca. og jeg føler meg større enn bildet nå - men forskjell er det okke som !!