Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-10, 12:22   #44
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Helt enig med deg!

Selv har jeg gått over til noe som vel er mer fedon enn lavkarbo (spiser frukt og masse grønt) for helsa sin del, for jeg har ikke noe vektproblem. Det er en del som ikke skjønner hvorfor jeg gjør det siden jeg ikke har noen uttalte helseproblemer, men det er jo lov å forebygge også, man er jo ikke 20 år lenger...

Har holdt på bare en uke, men merker det utrolig godt på kroppen! I tillegg til at søtsuget er fullstendig borte og at jeg er mett hele tiden på 3 måltider om dagen så har jeg gått ned 1,5 kg på en uke. Mest vann selvfølgelig, men artig lell!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat