I dag fikk jeg faktisk høre av to mennesker at jeg var tynn. Jøss. Den ene var damen i undertøysbutikken som sa at bortsett fra puppene (!) mine så var jeg jo veldig slank på resten av meg..... Og så var det naboen som kom over mens jeg feiet oppkjørselen og sa at jeg var blitt så tynn!
Jøss! Den trengte jeg egentlig, fordi jeg føler meg så TYKK i dag.
Har funnet ut at beste måten å føle seg tynn på er å gå å prøve klær for så å finne ut av man FREMDELES bruker fem nummer mindre enn når man startet.
Og egentlig var det jo kjempesøte begge to, for jeg er langtifra tynn!! Jeg er fremdeles faktisk overvektig og STOR. Men jeg er tynnERE.
Sånne mennesker skulle det gå an å ramme inn. Eller ta med i lomma for å dra dem frem på en grå dag, så de kunne muntre meg opp litt.
Tenk så lite som skal til noen ganger for å redde et menneskes dag? Et smil, et kompliment. Noen gode ord.
Jeg forsøker å leve opp til det. Smiler til en fremmed hver dag. Kommer med et kompliment til noen når jeg mener det.
For jeg har klokketro på at alt man sender ut av vibrasjoner, energi, omtanke, kjærlighet, kommer før eller senere tilbake til en selv.