Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-10, 08:52   #23
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Men jeg må tilføye at jeg ikke ser noen problematikk med "feil fokus" her på forumet, faktisk. Mange har visst hengt seg opp i det med bare smør som mellommåltid; den posten HET jo "uncharming mellommåltid" og var mer en rapport enn en anbefaling, såvidt jeg forsto. Å drikke fløte som tørstedrikk var heller ikke en skrytepost, det var vel rett og slett et spørsmål fra noen som synes det er godt å drikke fløte, og ville vite om det i det hele tatt var lurt.

Den tråden om smør handlet vel mer om ordet "æsj" enn om akkurat det å spise smør som mellommåltid etterhvert

Det kom nok ikke som et stort sjokk på meg at noen spiser rent smør eller drikker fløte og er heller ikke grunnen til at jeg startet denne tråden

Det er som sagt konseptet om å dra det lengre og lengre hele tiden. Folk burde kanskje lese igjennom bøkene til sin filosofi en gang til, så ser man brått at enkelte ting man har for seg ikke på noen måte står beskrevet i disse bøkene.

Om det er å drikke smør eller om det er å stappe innpå med godterierstatninger er et fett.