Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 23:22   #15
Hette
Medlem

Hette sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Eg har ikkje vert under 100kg sidan eg begynte på ungdomsskulen... Toppvekta mi var 138.6kg... Har hatt problem med anklane pga. tyngda mi... For to år sidan begynte eg å få problem med eine kneet mitt sidan venstre foten har vridd seg utover pga. vekta....
JA, eg vil ned, ned, ned, men det er mest pga. at eg kjenner kor mykje beire kroppen min har det med mindre kilo å bere på... No har eg komt ned i 113kg, og har ikkje problem med anklane i det heiletatt lenger... Håpar eg skal bli kvitt verken i kneet og...
Lavkarbo er ein fantastisk livsstil som eg har omfavna med åpne armar, for den hjelper meg ned i vekt og til ei beire helse... Og sjølv om det vil bli ein del sprekker, vil eg aldri gå tilbake til den kosten eg åt før.....

Selvfølgelig tenker eg mest på helse, men for å få bra helse treng eg faktisk å ta av ein del kilo...
Helse og vekttap henger ihop når ein er 100++, og har vert det so lenge ein kan hugse...
Men ein av dei flotte "bivirkningane" av å gå ned i vekt er jo selvfølgelig sjølvtillitten, so selvfølgelig vill eg gå ned for min feminine/forfengelige del også.....

Oy, blei vist litt langt det her...

Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat