Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 22:30   #6
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Bra innlegg Nellie. Også Cherry sitt støtter jeg opp under.

Men er nok selv en av de svake menneskene som søker erstatning, av og til i helgene.
Forsøker å holde fokus på helse, ren mat, etc. Og selv om vekten går forgremmelig sakte ned, så styrer jeg glatt unna "kyllingdietten" (bare kylling).
Som mannen sa idag," kan jo forsøke gelebamsedietten, du går nok ned i en fei da! Blir nok veldig kvalm og lei gelebamsene" (og da riktig nok med cravings, vitamin og mineralmangel, men pytt" hva gjør man ikke for vekta!)

Noen ganger virker det som at det er konkurranse om å være mest mulig lavkarbo (og da ketogent), feks dette med å drikke fløte, spise smør som mellom måltid, etc. Står man der med KUN smør i kjøleskapet og loff og butikken stengt, så er vel smør lurere. Men i butikken kan man jo faktisk kjøpe bedre sammensatt mat, så da blir det bare teit.

For meg er det jo det viktigste å gå ned i vekt ja. Men gjennom å gå ned i vekt, vil helsen bli bedre, både fysisk og psykisk. Men ikke for en hver pris.

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat