Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 15:13   #177
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Du er jo fryktelig negativ mot opplegget og bare rakker ned på det, men det virker jo for utrolig mange andre, inkludert meg selv. Jeg gikk over til ketolyse før påske for jeg ville ikke være avhengig av å få levert mat, det har resultert i en total stopp i vektnedgang. På mandag starta jeg et mer "spis deg slank" opplegg (porsjonskontroll og ikke minst fettkontroll) og voila i dag hadde jeg gått ned en god del. Dvs ketolyse er ikke for meg, men jeg sitter ikke og rakker ned på det for det.

Det er kjempeflott at det funker for deg, men for de fleste av oss andre må vi ha litt mere fett og litt mindre tropisk frukt. Jeg er KUN skeptisk til innholdet av ALT for mye tropisk frukt, søtstoff i nesten all maten( noe som dessverre lurer kroppen til noen av oss, plastbox får feks blodsukkerstigning av sukrinen) og litt for lite fett. Jeg hadde vært mye mere positiv til hele opplegget om de for det første hadde oppgitt at kanskej de med mest overvekt kanskje trenger litt mere energi enn de som bare skal ned 15kg, om det ikke hadde vært frukt i maten( noe som er forbudt i alle andre ketogene kosthold) og mindre søtstoff.
Dersom du raider forumet for info om spis deg slank, så vil du oppdage grunnen til min skepsis: Veldig mange som har måttet sluttet pga for lite energi og for mye mat som påvirkerblodsukkeret. Min skepsis er ikke ubegrunnet. Og jeg er ikke skikkelig negativ, jeg er skeptisk av gode grunner.

Jeg synes det er kjempeflott at du har funnet noe som funker og at du endelig går ned i vekt, for ikke noe er bedre enn det, men jeg håper du også forstår min skepsis.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat