Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 14:39   #69
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Jeg har nok ingen flere diettips å komme med enn de som allerede er gitt i tråden her, men jeg syns du stresser noe voldsomt. Husk at kroppen ikke er en maskin!

Hva er alternativet, slik du ser det? Kutte ut lavkarbo og gå de 15 kiloene opp igjen?..

Stresser ikke noe voldsomt jeg i det hele tatt, men det er klart at et tre måneders platå er frustrerende - for noen og en hver vil jeg tro. Derfor har jeg bedt om tips og råd for å finne hva feilen er, det er vel helt naturlig uten å kalle det stress vel

Jeg har vel heller aldri nevnt å kutte ut lavkarbo har jeg det? Har kanskje slengt ut en frustrasjonsmelding om at jeg er i ferd med å gi opp, men det er jo bare sånn man sier når man blir litt lei. Jeg vil som sagt bare ha råd og tips hva andre har gjort for å få det til å løsne.

Men OK hvis dette er stress, så er det vel det da. Hadde du lest mitt forrige innlegg ser du at nå har det løsna litt - vil jeg dele hvordan det har skjedd?? Tja kanskje dersom man spør pent

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat