Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 19:19   #147
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kungen1975, her.

Et kjapt spørsmål til dere andre som følger denne dietten. Har akkurat begynt selv, og nå i startfasen har jeg ikke trent da dette ikke var anbefalt. Har nå planer om å begynne med treningen igjen, og lurer da rett og slett på hvordan det vil fungere med så lite inntak av karbo? Sykler 40 km 3 dager i uka t/r jobb, og er litt bekymret for hvordan jeg vil takle det

du har stilt dette spørsmålet også i en annen tråd - men jeg kan svare deg her også: Det er invididuelt hvordan din kropp vil tolerere trening på lavkarbo og lavkcal. Prøv deg fram, bruk atkins-sjokolader og proteindrikk som anbefalt av spis-deg-slank for å unngå at du evt svimler. Ikke overdriv, drikk masse vann!
Jeg trener rask gange i kupert terreng hver dag - lange turer i helgene og har ingen problem i det hele tatt.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat