|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av Tante Bob-Bob, her.
Da jeg hadde ledt høyt og lenge og begynte å se for meg late dager på stranden i sola og meg valsende i sjøen: kom jeg plutselig på: "HJELP JEG ER JO TJUKK!"
De kiloene jeg har er fra halsen og ned til hofta og jeg har store pupper, så det er IKKE pent, nei.
Jeg akter heller ikke å ha 350 par øyne på ryggflesket mitt hahaha!
Eg syns det som er deilig med å reise så langt bort er at ingen kjenne meg der, så da gir eg faen i flesket og blotta mine snøkvite bulende kroppsdeler. Dei kan no bare tru ka dei vil. Eg kjenne dei ikkje og dei kjenne ikkje meg :P
Kanskje eg skal presentere meg her. Har vel egentlig ikkje presentert meg før..
Eg er 25 år og student. Har vært overvektig sida eg var lita. Gikk på Grete Roede når eg var 16 og gikk ned 15 kilo på et års tid. Og holdt den vekta til eg var 18. Fra eg var 18 og til 2009 har eg lagt på meg dei 15 kiloane pluss 12 til og befant meg en morning på badet en time der eg satt på komoden og hulka for eg hadde passert 100 kg (hadde vel lova meg sjøl at det skulle eg aldri passere). Endte opp på 102 kg før jul og bestemte meg for at nåke skulle skje etter jul. Fikk magesyke i romjula som tok knekken på dei første to kiloane.
Og så begynte eg på Grete Roede. Mest bortkasta 2000,- eg har brukt i mitt liv! Etter 8 veke hadde eg gått ned imponerande 1 kg. Så prøvde eg å leve etter den engelske slankeguruen Gillian Mckeith og gikk kanskje ned en kilo der og. Men da hadde mamma begynt med Skaldemankosthold og prøvde å overtale meg om at det var det rette. Eg var fortsatt en smule indoktrinert av GR-konseptet og syns alt fettet hørtes skummelt ut. Så spurte venninna mi (fridr her på forumet) meg om eg ville være med på et foredrag om lavkarbokost 23.mars (stiftelsesmøte for KOS Troms). Og eg blei frelst der og da og tenkte. Viss det e mulig å slanke seg med så masse god mat, så skal eg prøve det! Og det funka. Har gått ned 7 kilo på 8 veke og føle meg fantastisk!
No må eg vel skrive ferdig heimeeksamenen min som ska inn i morra (min 15 min pause e visst over for ti min sia :O)
Lykke til alle sammen. Det her klara vi! 

Ha en flott dag!

|